ویکی چجور

ویکی چجور

ویکی چجور

ویکی چجور

چگونه با هماهنگی اهداف و ارزش ها موفق زندگی کنیم؟؟؟

برای تعیین اولویتها و تعیین اهداف در زندگی ضرورت دارد از مهمترین جنبه های زندگی‌تان آگاه شوید. بدون آگاهی از ارزش ها و تطبیق آن با اهداف، حس خشنودی و رضامندی حاصل از کسب دستاورد ها تابع شانس و اقبال خواهد بود. به بیانی دیگر، تنها به مدد خوش اقبالی و هماهنگی اتفاقی اهداف و ارزش ها از چنین حس شعف انگیزی برخوردار خواهید شد.

هرگاه پس از تحقق هدفی، احساس رضایت و خرسندی نکنید، حتی از تعیین اهداف تازه ای که کم و بیش با ارزش های شما انطباق دارد، مایوس و دلزده خوهید شد. ارزش های شما در طول زندگی تغییر میکند چه بسا آن چه در بیست سالگی برایتان مهم است، در چهل یا پنجاه سالگی از اهمیت کمتری برخوردار باشد. شاید هم اهمیت ارزش ها را بیش از حد ممکن برآورد میکنید.

ادامه مطلب ...

چگونه اهداف زندگی خود را از قوه به فعل در آوریم؟؟؟

حال که از هماهنگی اهداف و ارزش هایتان یقین حاصل کردید، وقت آن است که به سرعت به جنبه های اجرایی پرداخته و کار را در جهت تحقق اهدافتان آغاز کنید. در عین حال برای صرفه جویی در وقت و نیرو و دستیابی به عملکرد کامل، نخست برای هر هدفی برنامه اجرایی بیافرینید. برنامه اجرایی، فهرست گام به گام کارهایی است که باید برای دستیابی به هر هدف به مرحله اجرا گذاشت.

 

ادامه مطلب ...

چگونه با برنامه ریزی اوقات شخصی خود، موفق زندگی کنیم؟؟؟

غالب افراد موفق آموخته اند که قاطعانه می بایست اوقات کاری خود را به گونه ای برنامه ریزی کنند. در عین حال حتی افرادی که در برنامه ریزی اوقات کاری خود ماهر و کار کشته اند اغلب از اهمیت برنامه ریزی صحیح اوقات شخصی خویش آگاهی چندانی ندارند و نمیتوانند تعادل لازم و کافی بین کار و استراحت و بین فعالیت و اوقات فراغت بوجود آورند. اگر شما هم در خیل چنین افرادی هستید ضرورت دارد که به نکات عمیق و ارزشمندی درباره توازت زندگی شخصی و حرفه ای توجه کنید و شور و هیجان و کیفیت بیشتری را در اوقات غیرکاری خویش جست و جو کنید. 

ادامه مطلب ...

چگونه یک پوشه ی جادویی بسازیم؟

ادامه مطلب ...

چگونه یک فیلم را به چهارقسمت تقسیم کنیم؟

نرم افزار های ویرایش فیلم، این امکان را به کاربران خود میدهد تا روی فیلم های دلخواهشان تغییراتی ایجاد کنند و در واقع قدرت مانور بیشتری روی فیلم داشته باشند.امروزه نیز از این نرم افزار ها برای ساخت تیزر تبلیغاتی،فیلم عروسی،موزیک ویدیو ها و … استفاده میگردد.برای هر کاربر کامپیوتر،حداقل دانستن کار بر روی یک فیلم هر چند به صورت مبتدی نیاز است.نرم افزار های زیادی نیز در این مورد وجود دارند که کارشان میکس و مونتاژ فیلم میباشد.

اما یکی از این نرم افزار ها که نرم افزار قدرتمندی نیز میباشد،نرم افزار adobe premiere میباشد.این نرم افزار توسط شرکت معروف adobe تهیه و توزیع گردیده است و مورد استفاده اکثر مونتاژکاران فیلم میباشد.
یکی از کار هایی که با این نرم افزار میشود انجام داد،این میباشد که از یک فیلم چندین کپی گرفته و در کنار هم قرار داد و فیلم ها به صورت همزمان به اجرا در بیایند.ما در این پست از سایت ویکی چجور اموزش این کار را به شما عزیزان خواهیم داد.
ارسال این مطلب به دوستانتان و گذاشتن کامنت،مارا در هرچه بهتر کردن محتوای سایت یاری مینماید. 

ادامه مطلب ...